Pozvána na mimoriadnu schôdu 19.4.2024 o 17.00 v Selciach.

24.03.2024 20:21
Tento týždeň sme dohrávali posledné 18. kolo našich súťaží v 5. a 6. lige. Ešte nám zostáva dohrať odložené zápasy, ale už teraz je jasné, že 6. ligu vyhralo družstvo Ľubietovej "B". Víťaz 5. ligy bude známy po dohraní odložených zápasov, v hre sú družstvá Lučatín "B", Medzibrod "A" a Podlavice "C".

Tento súťažný ročník hodnotím ako najnáročnejší v mojej ére predsedu ObSTZ BB+BR. Prispel som k tomu samozrejme i ja osobne, keď som sa "ohradil", že na majstrovstvách našej oblasti sa môžu zúčastniť iba registrovaní hráči. Nasledovala tvrdá reakcia od nových členov KSTZ BB a hrozilo dokonca nulovanie našich prebiehajúcjch súťaží v 5. a 6. lige. Jednal som s p. Mariánom Gajdošom a podarilo sa mi ich presvedčiť, aby nám umožnili dohrať tento súťažný ročník, za čo im ďakujem. Výkonný výbor KSTZ BB prijal uznesenie, ktoré som publikoval v Oznamoch ObSTZ BB+BR a z neho je jasné, že od budúceho ročníka musia byť v súťažiach ObSTZ BB+BR len plne registrované družstvá a vo vedení ObSTZ BB+BR musia byť všetci funkcionári z radov registrovaných hráčov. Z tohoto dôvodu ja ako predseda ObSTZ BB+BR definitívne po ukončení tohoto ročníka končím a končí i celá STK. Snažil som sa jednaním s p. Mariánom Gajdošom pripraviť podmienky pre prípravu schôdze vedúcich družstiev. Požiadal som ho, aby vytypoval z radov registrovaných hráčov nových potenciálnych funkcionárov ObSTZ BB+BR. Podľa mojich informácií je on sám ochotný viesť registrovanú súťaž v našej oblasti a budúcnosť súťaží neregistrovaných družstiev "ho nezaujíma". Po dohode s ním zvolávam mimoriadnu schôdzu vedúcich družstiev na

piatok 19. apríla o 17.00 do Seliec /dolná krčma, tá istá ako minulé schôdze/

Tu by sme mali prejednať celú krízovú situáciu, vyjasniť si ktoré družstvá majú záujem hrať registrovanú súťaž s povinne registrovanými všetkými hráčmi na súpiskách a ako si predstavujeme organizáciu našich súťaží. Do úvahy pripadajú rôzne varianty - 5. a 6. liga plne registrovaná súťaž, oddelené súťaže registrovaných a neregistrovaných družstiev a spoločná súťaž plne registrovaných družstiev spolu s neregistrovanými družstvami vedená mimo súčasne používanú aplikáciu SSTZ.

Túto informáciu Vám predkladám z dôvodu, že sa od Vás predpokladá, že budete schopní sa záväzne vyjadriť či Vaše družstvo má záujem sa plne registrovať a máte oprávnenie sa vyjadriť k organizácii našich súťaží.

Dušan Lacika
 
 
 
 

 

© 2010 Všetky práva vyhradené.

Tvorba web stránok zdarmaWebnode