Prerušenie súťaží v 5. a 6. lige

10.11.2021 18:34

Vzhľadom na výrazne zhoršenú epidemiologickú situáciu a skutočnosť, že naše okresy BB a BR sú označené ako "čierne" prerušujem naše súťaže pre 5. a 6. ligu. Ak sa situácia podstatne zlepší, budeme pokračovať v súťažiach 8. kolom. Svoje rozhodnutie som urobil na základe početných telefonických dotazov zo strany spoluhráčov z rôznych družstiev, kde mi bolo jasne naznačené, že už teraz majú veľké problémy s tým, že v družstvách majú zaočkovaných i nezaočkovaných hráčov. Nechcem pokračovaním našich súťaží v súčasných podmienkach nútiť jednotlivé družstvá, aby boli vystavené možným postihom a mám záujem, aby sme sa i my všetci chránili pred možným nakazením. Verím, že ma pochopíte, nechcel som byť zbytočne aktívny, ale podľa mňa dozrel čas na takéto radikálne rozhodnutie.

 
Lacika

© 2010 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web zdarma!Webnode